Fruktansvärt, kul.

Hade en riktigt go kväll igår, träffade många goa vänner, grillade&chillade vid elden, snackade och hade myys! :) kunde inte blivit bättre. Eller det kan det väl kasnke alltid på vissa fronter men det var i alla fall en grymt bra kväll igår:) Hade jättekul som sagt.   Idag har jag städat, varit med mina kära syskon och sen jobbade jag från 16-22, tjäna lite caash you know! hehe. nej men jag blir bara mer och mer kär i mitt jobb för varenda arbetspass som går, haha visst man har sina bra och dåliga dagar men detta var fan en utav dem bättre. Och för er som inte vet, jag jobbar på Donken ( McDonalds ). Och nej, det är inget skitjobb, många har nämligen frågat, men det är faktiskt ett riktigt bra&roligt jobb. Man får träffa många nya människor, man får mina meriter och kassavanor och liknande till framtida jobb. Så jag är supernöjd! Så söksöksök till donken, ni ångrar er inte! ;)   Nej nu ska jg inte skryta mer om hur bra mitt jobb är, ni ska få stå ut utan det. Så istället bjuder jag er, på en extremt charmig bild, oc med det säger jag GODNATT! För imorgon väntar liseberg&övernattning hos&med världens bästa kusiner, puss på't!     / Elinor