LAT ELLER FÖR MYCKET ATT GÖRA?

Får nog säga att båda delarna är anledningen för min frånvaro här på bloggen. Har ganska mycket att göra med jobb, familj&vänner, men när jag väl har tid så orkar jag bara inte sätta mig och skriva. Plus att jag hittar ingenting direkt intressant att skriva om så det känns smått onödigt.   Men kan tala om att under de senaste dagarna har jag jobbat en hel del, har fått ganska mycket tider nu och det är otroligt kul. För som ni vet, så gillar jag mitt jobb. Hade kunnat säga det 100000 gånger men det är fortfarande folk som typ tycker "nämen hur kan du göra det? " men så är det i alla fall. Ska jobba idag också, fast ikväll typ, vilket känns riktigt bra. Älskar kvällstiderna. Lite lugnare men ändå mycket att göra, passar mig perfekt.    Har inte så mycket mer att berätta för stunden.. men ska absolut försöka ta upp bloggandet igen så jag kommer att ge er lite uppdateringar när jag känner för det. Kan bli 6gånger om dagen eller inte alls, men ska försöka ;)!   ha det toppen, puss!   gammal bild, men gillar den!     / Elinor