Do something new

Har alltid tänkt att det skulle vara mysigt att ha picknick på åkern där jag bor. Så för 2-3 veckor fixade jag och Linnea amerikanska pannkakor och tog vårat pick och pack och begav oss dit. Jag tror det är rådjur som brukar sova där för på vissa ställen är åkern tillplattad och där är det perfekt att sätta sig med picknickfilten. Blir jättemysigt eftersom man sitter ner och inte syns på håll över huvud taget eftersom det är åker/gräs runtom. Idag har jag som vanligt varit i skolan och nu ska jag plugga matte och sedan skriva lite på mitt gymnasiearbete. Skulle gärna vilja kolla på de idol- avsnitt jag missat men tror inte jag hinner det idag då jag ska försöka att gå och lägga mig i tid. Jag behöver jättemycket sömn och det har blivit så att jag somnar halv tolv och går upp halv 7 de senaste dagarna. 2 timmar för lite sömn..