Distant

    Innan sommarlovet och en bit in på lovet bloggade jag som en galning och jag tyckte det var så himla roligt! Men sen åkte jag ut och seglade i nästan två månader och när jag kom hem var det inte riktigt lika roligt att blogga, jag vet inte varför. Kanske på grund av att min dator höll på att kolapsa totalt eller att jag hade förändrats så enormt mycket på dessa veckor att jag var tvungen att ta tag i det först? Jag tror på det sistnämnda.  Men i alla fall, det gått ungefär tre månader sen jag kom hem och saker och ting började kännas normalt, tills ännu ett bombnedslag kom och vände allt upp och ned igen. Men jag antar att det är så livet är? Livet är ett spel och man måste spela föra att överleva, good for bad. Nu kommer säkert vissa känna att detta inlägget är riktigt töntigt, men jag ville bara försöka förklara för er varför jag försvann bara sådär. Iof lovade jag inte något om att det skulle vara regelbunden uppdatering varje dag, men tre månader? Kom igen.. Nu är jag i alla fall lite smått tillbaka och jag ska försöka hålla det såhär!    Bilden tog jag när vi seglade på kvällen mot Norges sydliga del för att möta upp våra Holländska vänner, jag har knappt tittat igenom bilderna från seglingen, det tog en månad innan jag ens la in dem på datorn, haha.    Ikväll blir det mys, film och godis med mina bästa vänner, det behövs kan jag lova. Njuter av lovet till fullo.  PUSS