Mot Norge!

  ph: Jag och Kalle på bussen idag (min hårfärg ser väldigt konstig ut på den här bilden, just so you know)!    Hej finisar! Det verkar som om vi ska ge oss av mot Norge redan i morgon, det innebär att vad som väntar är 15 timmars seglats som börjar i morgonbitti vid sex, gud hjälp mig! Nejdå, det ska tydligen bli jättefint väder, så då kan jag ligga och sola hela dagen och få en super bränna, låter ganska bra ändå va?   Problemet är att jag kommer vara nästintill onåbar under två veckors tid, ingen telefon och inget internet! Kanske om jag har tur och hittar wifi någonstans, vi får hålla tummarna! Kommer kanske hinna göra ett litet inlägg i morgon innan vi kommer över på norskt vatten.   Jag kommer sakna er enormt mycket men hoppas att ni finns kvar när jag kommer tillbaka till Sverige?   KRAM PÅ ER FINA LÄSARE, NI ÄR GULD VÄRDA!