Jag är en scanner

Jag har alltid varit en sån person som vill göra väldigt mycket men som inte vill binda upp sig till en grej, som när det kommer till ens val av utbildning till exempel. Jag är en sån person som tröttnar väldigt snabbt och varje intresse som jag får upp ögonen för, dom slutar jag med rätt så snabbt då jag känner att jag testade på det, det inte gav något och då jag tröttnade på det. Jag har alltid trott att det har att göra med att jag är en lat person, men när jag surfade runt lite på nätet och hamnade inne på hemsidan av Må Bra, så kom jag in på en artikel som tar upp de personlighetsdragen som ajg har, och samlar det under en personlighetstyp vid namn scanner. En person som vill väldigt mycket och hoppas från intresse till intresse. Det låter mer som mig, så jag antar att jag har personlighetstypen av en scanner.   Ni kan läsa artikeln HÄR!