Välkomna till min blogg

Hejsan allihopa och välkomna till min nya, fräscha blogg som jag har valt att starta upp här på Devote.se. Detta är inte den första bloggen jag ger mig på utan jag har haft ca 5 bloggar tidigare, men dom slutade jag med efter ett tag då jag tröttnade och inte hade så specellt mycket att blogga om då min vardag och mitt liv var relativt händelseöst då. Men nu så ger jag mig på det igen. Sjätte gången gilt,eller vad säger man? :) Vad denna bloggen kommer handla om, varför jag bestämde mig för att döpa min blogg till det jag gjorde, en presentation av mig själv och allat det där får ni i ett annat inlägg. Jag ska först fixa och trixa lite med designen och layouten först, så att den ser lite roligare ut än den som är nu.    Men återigen, välkomna till min blogg NotBornInTheUsa och jag hoppas att ni ska trivas.