BIG BANG ALIVE GALAXY TOUR 2012

  BIG BANG BIG BANG BIG BANG!!! Jag vet inte var eller hur jag ska börja men det var bara helt jäkla sjukt, coolt och galet! Det här var den bästa live konserten jag har sett i hela mitt liv, så jäkla grymma var dom. Det vara lyckorus genom hela konserten! Man fick se deras personligheter och deras kärlek till musiken, man fick se hur mycket tid dom har lagt bakom det här och hur mycket dom har kämpat för att vara där dom är idag. Man fick se hur mycket dom njuter av att stå på scenen och hur tacksamma dom är! Det kanske inte var lika roligt som att dansa non stop till Swedish House Mafia med massa människor runt om kring sig men det har var ren lycka, ren kärlek. Man njöt verkligen av deras musik och deras scenografi, det går inte att beskriva hur grymma dom var live, deras röster gick rakt in i hjärtat och man bara kände allt. Man hade en connection med dom, dom höll massa tal, skrattade och var så jävla roliga! Jag fick se en sida av alla fem som jag aldrig sett förut och jag säger bara, KÄRLEK.   Deras intro var det fetaste jag sett!!! Dom hade som en stor video där dom visade som om dom kom från en annan planet, sen stod dom i fem olika rör som om dom hade landat på jorden (bilden längst ner till vänster). Sen springer dom ut där och sjunger! WAAAAAAAAAAAH   Jag var som lyckligast när Taeyang sjöng Wedding Dress, det var på grund av den låten som jag började lyssna på KPOP och det var på grund av honom som jag började lyssna på BIG BANG! Jag trodde inte att den skulle komma eftersom det var hans egna låt men sen hörde jag musiken från låten och jag var bara så jävla lycklig!!! Alla låtar av så sjukt grymma men Monster, Haru Haru och Bad Boy var BÄST!!!   Sen kastade dom ut massa saker till publiken! Bland annat två skitsnygga jackor, ett linne, en t-shirt och en handduk som TOP hade torkat sitt svett med, hahaha. Tyvärr fick jag inget men det var en tjej precis framför mig som tog linnet(!!!). Däremot så gjorde jag och en tjej bredvid mig tummen upp till honom och han gjorde tillbaka, WAAAAAH! Jag tycker egentligen inte att dom är så snygga men deras personlighet gjorde allt. Charmen var bara to die for, jag tror alla tjejer som var på Wembley dog en del för allt dom sa och gjorde! Jag vet inte hur många gånger dom sa "girls, you are so beautiful tonight" eller "i love you" ååååååååh. Sen i slutet sa dom att det här var deras sista konsert i London och att dom inte ville gå, men sen gick dom ändå.. MEN efter fem minuter kom dom tillbaka och körde encore i typ en timme!!! Dom var helt galna, det kom massor av konfetti, dom skakade hand med fansen, tog av sig tröjorna och kastade ut dom, tog upp sina egna mobiler och filmade, sprang runt till varje hörn av scenen och tackade, dansade och skrek. BÄSTA. Jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma den här kvällen, det var bara så mycket lycka!!!!! OCH DERAS BROMANCE ASDFGHJKLASDFKLDA. THANK YOU BIG BANG, I LOVE YOU FOREVER.