Kaoskaoskaos

Tjenare hallå! Min blogguppdatering har varit minst sagt kass den senaste månaden. Så nu tänkte jag berätta lite kort vad som har hänt under den månaden. - Jag hade 2 stycken dansuppvisningar, en på Estraden i Gävle och en på Gävle Teater. Det gick jättebra men det är grymt tråkigt att dansen är slut nu.. - Jag har skrivit under och skickat in både avtalet gällande gymnasieboendet i Uppsala och ansökan om inackorderingstillägg, GRYMT!- Jag har hunnit fylla 16 bast. På min födelsedag kom Fanny, Sofia, Pontus och Julia hit och åt mat med mig. - Jag har haft skolavslutning med världens finaste klass! Åh, och jag höll tal.. Läskigt!- Jag har köpt mig en alldeles egen fjällrävenväska! LOVE IT  Det har säkert hänt jättemånga fler saker men det var de här jag kom på.. Bilder kommer senare ikväll, hoppas jag!PUSS