Ny skola, ny stad, nya vänner, ny start

Hej alla goa'!Sedan jag skrev här sist har mitt liv förändrats väldigt mycket, till det goda då. Jag har flyttat in på ett elevhem i Uppsala, trivs som bara den. Här bor det sjukt mycket trevligt folk som älskar att umgås, underbart! Jag har även börjat skolan igen. Denna gång började jag dock inte i samma klass som förut, utan nu går jag i klass IB12B på Katedralskolan i Uppsala. Allt känns kanon och jag trivs i klassen! Det enda som är jobbigt är att vi får läxor hela tiden och det kan vara lite smått jobbigt, menmen. Det är värt det! Just nu sitter jag hemma i sängen, jag har åkt på halsfluss och har varit hemma sedan i tisdags. Imorgon är jag smittfri så då ska jag pallra mig iväg till skolan. Jag tar iallafall tillfället i akt att göra mina läxor, som inte är så speciellt få. Jag lär bli klar med matten, historian, fysiken, kemin, tyskan, engelskan och svenskan innan helgen är slut. Känns... inte så bra. Matten är svår och likaså historian, tagga!     En del av mitt rum, ganska mysigt! Pusss!