BARA FÖR ATT DET ÄR PÅ ETT SÄTT BETYDER DET INTE ATT DET BORDE VARA SÅ

''Bara döda fiskar flyter med strömmen'' ja jag tycker att det ligger mycket i det! Blir så trött på noll-personligheter som man stöter på i allmänhet. Förstår inte varför det egentligen finns något som heter ''mode'' och något som heter ''populäritet''. De finns ju t.o.m dem som har hög status men somär HUR JÄVLA TRÅKIGA SOM HELST!!! Och vissa är riktigt otrevliga och inte ens snälla mot sina nära. Blir så trött på det.. alla vill ju egentligen bara smälta in och inte föra så mycket liv, men det är något ytligt vi svenskar har kommit på. I de flesta länderna är inte inte så om man går ut, då är det färg och höga skratt och gemenskap. Jag säger inte att man behöver sticka ut så det skriker om det om man inte vill, men förfan.. visa lite personlighet! Alla ser olika ut, har olika åsikter,gillar olika saker osv, det är unikt! Stå för det istället och visa det! Finns inget härligare än personer som är sig själva till 100% tycker jag! Det är sånna människor man kommer ihåg, sånna som lyfter hela stämningen. Själv bor jag i en stad där det finns ''måsten'' och ''ska'' både för vuxna och ungdomar, vilket som jag tycker är ooootttrroooolliigt synd för när man lär känna personen i sig ser man vilken utstrålning den faktiskt har gömt bakom kläderna, håret och stilen som resten av befolkningen har. Alla är så grymt olika egentligen och det är så underbart tycker jag! Fattar inte varför man ska gömma det.. Skratta högt, ha kul, klä sig som man känner för, göra som man vill, lev lite! Manska trivasmedsigsjälv, och det gör man inte om man känner sig tvingad. Och sluta vänta på att nått ska hända, att nått ska bli kul, det blir vad man gör det till!