YOU WANT ME DOWN ON EARTH BUT I\'M UP IN SPACE

Tjenadå! Har haft fullt upp idag och nu sitter jag äntligen med datan i kknät och bara slöar. Dagen har bestått av skola där vi bara segade genom hela dagen med film och sånt(eftersom betygen redan är satta), städade hos momo och fixade med moppen litegrann. Eftersom det är skolavslutning på fredag har vi idag i klassen pratat lite om hur vi ska göra eftersom det är ca 5000:- kvar i klasskassan! Blir att vi har en avslutningsmiddag på pizzerian, vilket jag tror och hoppas kommer bli lyckat! Det blir förmodligen på torsdag isåfall.. Appropå skolavslutning och sommaren, GUUD VAD SKÖNT MED LOV SNART!! :D har inte planerat mer är att jag och min pojkvän Adam ska på roadtrip till Göteborg på en liten weekend-semester! Kommer bli så sjukt kul och jag längtar så sjukt mycket! Vi ska på Liseberg, slagga hos hans kusiner, träffa Emelie och Anja, shoppa osv! Kommer bli awesome :D