Lyckligt lottade

Guuuud jag vet verkligen inte vad jag ska göra av mig själv just nu. Har precis sett filmen " The Help" och har typ lust att sätta mig i ett hörn och gråta någonstans. Mycket bra film men man kan bli så fruktansvärt ledsen ibland när man inser verkligheten och verklighetens historia. Vilken tur jag har att jag lever nu och är född jag.   Ikväll ska jag fia ib jenny och malin samlas hos Lauris, fett skönt i och med att hon bor 50m från mig ( dalbybor..) och chilla, drar nog ner med IB snart till da city och köper godis, men först ska jag dricka kaffe och äta friterade bananer med dom bästa föräldrarna i världen. nyttig tjej. DOCK så har jag äntligen varit nyttig på fett jävla länge idag, jag och tjejerna var nämligen och tränade pole hos Freja och ja, fett svettig blev jag. Måste sluta skriva fett om allt.   Helt sjukt att jag tar studenten om TVÅ dagar. Är lite nervös och glad och ledsen på samma gång. Vet att ja antagligen kommer ha en överball vecka och att inte har något skolarbete att tänka går inte att sätta värde på. Men sen då? Till sommarn kommer det säkert bli dåligt väder och mina kompisar som jobbar kommer inte hinna träffa mig..  Min klass har varit den bästa och det kommer vara tråkigt att splittras och tappa hela underbara skolandan som man haft dessa tre åren.   Och jag är säker på att studentveckan kommer att gå jättesnabbt och sen får man ingen uppmärksamhet längre.. Äh fan vad jag måste börja bli lite mer positiv nu. Dessa en och en halv dagarna ska jag bara ta allt som det kommer, peppa och gosa med mina gosar, sen ska jag verkligen njuta över min student. Hoppas ni grattar mig.   Kung Louie   Bilder från myskväll med Viktor och Johanna ( jag färgar ögonbrynen alltså)