Sommar?

Hehe om man skulle ta och blogga lite!? För en gång skull är det superfint väder här!! Och idag har varit en aktiv dag hittills! Först hade jag min första kör"lektion" någonsin och förutom att jag var skitnervös och tyckte det var lagom läskigt med ny bil så kändes det som om jag ägde haha. Super gollig lärare också! Det enda han tyckte var dåligt var att jag var slarvig med att växla, hade ner kopplingen för mycket och var slarvig med att hitta dragläget! Det känns gött helt enkelt!! Sen så frågade jag Johanna om hon ville hänka mig och ge blod på sjukhuset vilket hon själv hade tänkt på ett tag så hon tog blodprov och boka tid och allt! Jag bokade tid imorse men blev fett besviken när jag kom dit och insåg att jag är tvungen att vänta tre månader till innan jag får, så så gick det med den spontana blodgivningen :(. Men nu är jag iaf påväg till Dalby sen ska jag till sandtaget med Jenny och ib :D här kommer lite bilder från midsommar och senaste tiden osv!! midsommar i Småland var för övrigt hur mysigt som helst !!!!!