Inget internet

Hej, har inte kunnat blogga för att internet har inte funkat i skolan. Men iallafall har varit i skolan, var as trött i skolan, somnade 4 på natten igår natt, kunde inte sova så kollade på tv istället och somna sen vid 4. Vi har bara varit i ansvarsgrupperna idag, jag missade hkk tack vare att vi skulle vara i ansvarsgrupperna hela dagen-.-. I ansvarsgruppen gick vi igenom nästa case, man ska inreda en lägenhet i en skokartong och rätt skala och sånt. Det ska bli jättekul.   Efter skolan så gick jag,cynthia och Frida och hämtade min lillebror från dagiset, sen gick jag och frida lite i centrum. Nu tar jag det bara lugnt, kollar bloggar och lyssnar på Justin Biebers julskiva på spotify. Han är så jäkla bra. Kärlek till han<3 Senare kanske jag går med mamma till centrum om jag orkar, måste köpa några viktiga saker. Sedan måste jag plugga till tyska, har tyska prov imorgon!   JUNIE KOMMER HEM IMORGON!! ÄNTLIGEN!<3    Ses senare, Kram:)