Fredag 13 April

Vissa dagar kommer jag inte blogga eftersom jag har inget att blogga om men iallafall är det fredag den 13:de som betyder otur.Jag fick inte speciellt otur men min kompis fick,hon blev rånad.Hon sa att hennes hus var fullt med glasbitar av fönstren och de tjuvade mycket t ex laptopen,smycken osv.Tycker det är så synd om henne eftersom hon har alltid varit snäll och sånt men varför olyckan valde just henne ja det vet jag inte.Min kompis blev arg på mig eftersom vi hade sagt att om hon addar den jag gillar på skype så chattar jag med killen hon gillade.Sen så frågade hon vad jag hade chattat med honom och jag sa det och hon blev ledsen jag fattar inte varför eftersom vi liksom inte hade skrivit nåt.:/Men  vi såg påväg till netto så såg sånna nyfödda fågel ungar som trillade från sitt bo de var döda och min kompis råka trampa på en.