Min ängel...

    Den finaste tjejen i världen! Amalie. Jag är så glad att jag har dig! Utan dig så skulle mitt liv gå i spillror. Även om vi inte träffar varandra så ofta så tänker jag på dig varje dag! Du är så go och med dig kan man prata om allt! Vi gillar samma grejer: Kläder, resor och varandra! Du skall verkligen veta att du är mitt stöd mitt allt och dig kan man alltid prata med! Jag skrattar alltid jätte mycket när vi träffas. I år i August är det tolv år sedan vi träffades! :) Och det måste vi fira! Och det jag älskar med dig är: Ditt skratt, din fina personlighet, att du är så utåtriktad, dina skämt, att du bryr dig om andra och ALDRIG sårar någon, du tänker verkligen på alla. Du behöver mer uppmärksamhet för att du är verkligen värd det..! Rock On! :)                länk: http://amiivilmiis.devote.se/   //Stella.