Farväl bloggen

Det känns sorgligt att säga det, men det här blir det sista inlägget jag gör på den här bloggen. Efter tre års slit på högstadiet, tar jag nu (om 11 dagar) sommarlov. Jag förstår inte hur det kan vara tre år sedan vi började här, men tiden går ju fort när man har roligt. Det ska blir hur skönt som helst att ta sommarlov, men det ska också bli tråkigt att splittras med alla i klassen. För vår klass var faktiskt riktigt bra, och jag kommer verkligen att sakna alla.       De två översta bilderna togs i början av nian, och den nedersta är från niornas julbal.   Det är sommarlovet man längtar till mest på hela året, och nu är den snart här. Hela 10 veckor ska jag ta det lugnt och bara njuta av sommaren! Picknicka, sola, bada, fiska, vattenkrig, gräddkrig, åka ut med båten, äta massor med jordgubbar, kvällsdopp, grillkvällar, altanhäng, äta glass, måla, åka till Paris och knäppa massvis med bilder är bara en del av alla saker jag ska göra i sommar. Det ska bli så skönt att äntligen få ta ledigt!                   / Fanny Fagerlind