Svar på 10 frågor!

Hej på er! Vi hade ju en liten frågestund igår på bloggen och vi lovade att svara på 10 frågor idag! Så, här kommer svaren:   Föresten så är det fritt fram att fråga frågor även om vi inte har frågestund, fråga på bara!   1. Jag undrar ifall ni har träffat bloggläsare? Isåfall vem och hur var det? Ja det har vi gjort! Vi träffar ofta flera stycken om vi till exempel är ute på helgerna, sedan hade vi ju även en tävling då läsarna kunde vinna en ''dejt'' med oss, och då vann Marri Formius, så vi var ute med henne en kväll och åt på restaurang och lärde känna henne lite bättre, det var jättetrevligt!   2. Hur många läsare har ni?  Det är väldigt varierande, men du kan hitta läsarantalet på devotes top-lista, där vi nu ligger på plats 20-21 av deras drygt 420 000 bloggare!   3.  Vilken hårolja skulle ni rekommendera för en tjej med ganska tjockt och torrt hår? Gärna inte allt för dyr.  Argan secret! Den är väldigt vårdande och passar till alla hårtyper. Den finns att köpa på Salongen Carpediem där vi jobbar och den kostar 195:- om jag inte minns fel!     4. Vad tycker ni om Morrocanoils produkter?  Vi har inte använt så mycket av de produkterna, vi använder nämligen argan-olja istället. Morrocanoil och argan-olja är ungefär detsamma, men vi tycker helt enkelt bättre om arganolja!   5. Har ni några pojkvänner? Har ni någonsin haft en?  Nej det har vi inte för tillfället, så vi är lediga killar...;) Nu var det längesedan någon av oss var i ett seriöst förhållande, det var nog ca 2-3 år sedan. C har haft ett förhållande som höll 1.5 år, men H har inte haft något längre förhållande.    6.  Är ni oskulda? Nej det är vi inte!   7. Denna frågan går till Hanna: Varför har du alltid olika storlekar på dina ögonbryn??? Ena sidan är alltid större än det andra.... Målar du dina bryn för hand eller har du en mall?   H: Jag gjorde ju misstaget att tatuera mina ögonbryn hos en salong i alvesta som inte var speciellt bra. Första gången blev formen bra, men sedan försvann färgen efter någon vecka, så jag kom tillbaka för att göra om det, men då råkade personen som tatuerade mig tatuera DUBBLA ögonbryn på ena sidan! Så, det är inte helt lätt att sminka brynen nu för tiden eftersom att jag har två ögonbryn på ena sidan, så jag måste först täcka över ett av strecken, och sedan fylla i det andra, men inget av strecken är på rätt plats egentligen, då brynlinjen skulle gått mellan de två strecken jag har för tillfället.   8. Hej! Har ni någon gemensam bästa vän just nu? Har inte sett något i bloggen på ett tag!  Hejsan! Ja vi har många gemensamma vänner, och vi vill inte säga att någon är bättre än den andra. Men du kanske tänker på Alex som vi umgicks med ganska mycket för ett par veckor sedan? Han har nämligen åkt till Bali på semester i 3 veckor.... och vi är så avundsjuka!     9. Cornelia: har du slutat dansa på move it? C: Jag dansade en dansklass och gick på yoga 2 ggr i veckan den senaste terminen på moveit, vilket är väldigt lite om man jämför med andra terminer när jag har dansat ca 10 klasser/veckan.. Men tyvärr så hinner jag inte dansa så mycket nu när jag jobbar mer än heltid på Carpediem.. Så jag har köpt gymkort nu istället!   10. är det inte dags att berätta lite om bröstförstoringen ni gjorde? :) Jasså det tycker du? Och vad skulle vi berätta då? Det finns väl ingenting att berätta?! Nej nu får ni ge er... Om du nu är så himla intresserad så får du fråga oss privat istället, så kanske du får ett bättre svar :)                                                                                                                                 ByMK