Dinosaurietåget!!

Jag har "råkat" lära mig den sången som är i början av dinosaurie tåget så tänkte bara skriva texten här eftersom att jag e lite rastlös!!!         (Dinosaurietååg!) Det var en gång en mamma som kom långt ifrån, hon kallades för fru teramadon. Sittandes i boet hon hörde något gå itu och sa: Men oj mina ägg dem kläcks ju! En efter en gjorde dem entre, vem är teramadon? En, två, tre! Ni får heta Liten, Glitter och Dan. Men Liten sa: Stopp! Är det där en svan?   Den siste han var konstig ingen fattade ett smack, med lång tjock svans, stora gröna jack. Han liknade ingen annan, kom han från zoo? Vad gör jag i ett Teramadon bo?   Men ungarnas mamma var en kvinna så stor, (hon sa:) Ja, det här är din familj, och jag är din mor. Du är inte så lik oss men strunt i dumma normer, alla dinosaurier har olika former! Kom nu Dino du är en på miljonen!   Vi köper din biljett på Dinosauriestationen, vi reser över världen i solsken och regn. Och träffar alla arter i deras sväng! (Dinosaurietåg! Dinousarietåg! Dinosaurietåg! Dinousarietåg! Kan det få bli?! Dinosaurietåg! RAAAR!)     Jag tror det är den rätta texten ialla fall! Har skrivit den själv!! Ni hittar dinosaurie tåget på svtplay.se bara sök på det där!!!