Fullt upp.

    Slutade klockan 7 imorse, sedan fick jag skjuts hem utav en tjej jag jobbade med.  Jonas väckte mig 13.30, och då var det bara att gå upp och äta frukost och göra sig i ordning litegrann. För vid 14.45 skulle jag vara på lasarettet och få delegering i lite nya mediciner och få ett nytt papper.  När jag var färdig där, då åkte vi och hämtade ut ett paket, så nu har jag äntligen ett par träningsbyxor som jag älskar!  trivs så otroligt bra i dom, de är ifrån Better Bodies och är jäkligt sköna och sitter som en smäck!  Priset är lite saftigt i och för sig, de kostar 699;- för ett par. Och i vanliga fall köper jag ett par för 299 kanske haha!    Jaja, när vi kom hem började jag plocka, diska och ordna här hemma. Sen åkte vi och handlade hem lite mat, och avslutade det hela på gymmet. Körde ett biceps och rygg-pass idag, de gick kanonbra och kändes så skönt när vi kom där ifrån.    Såfort vi kom hem så tog jag en proteinshake, och började sedan med maten. Gjorde en köttfärssoppa med potatis och morötter i, och till de åt vi baugetter. gott blev de också ;)    Nu ska jag duscha, sen försöka sova. För imorgon är det jobb i ett par timmar!    puss o hej o godnatt.