Studera på nytt?

    Sitter hemma och har precis kollat på PH. såklart! Jag älskar såna program, jag vet inte varför. Antagligen för jag älskar intriger och drama. finns ju inget bättre i en kvinnas värld!    Vi är i fullgång med att packa här hemma, och imorgon ska vi förmodligen tvätta fönster. Förhoppningsvis är det + grader ute, så man slipper tänka på att göra vattnet "frysvänligt" haha :)    Sitter även och kikar runt lite på internet efter vart man kan läsa till Undersköterska eller Sjuksköterska, helst på distans och helst inom östergötland.  Får ingen hjälp av abf heller, då jag jobbar mer än 8h/vecka. Vill verkligen studera till de, då det underlättar mina chanser till att få en fast tjänst och inte enbart gå på timmar!    Men ska kika vidare, och förhoppningsvis hittar jag någon bra skola eller sida där man åtminstone kan hitta några alternativ.