Julkalender 14/12

  I dagens lucka är det en liten tag om mig :)     Hur gammal är du? - 12
 Vilket gymnasie går du på och varför? - Går i 6:an ;)
 Vilken var den senaste filmen du såg? - Kopps ( ja det stavas så )
 Är du kär just nu? Nej 
  Skriv namnet på någon du ser upp till - Nellie Berntsson, hon är jättefin och berkar väldigt snäll :) Hon har också en riktigt bra blogg! Läs!- nellieberntsson.se  Favoritcitat- " if you can dream it you can do it" eller " stars cant shine whitout darkness "
 Har du någon gång badat naken utomhus? - Haha nej!!
  Är du social eller blyg? - Beror på vem jag umgås med men är nog lite mittemellan :)  Vilken är din favorit glass?: - Ben och jerry cookie dough :)
 Vad spenderar du mest pengar på? - Saker till mina djur och smink :P
 Ska du utomlands i sommar? - Nepp
 Din bästa egenskap? - Att jag är omtänksam
 Din sämsta egenskap? - Blir lätt irriterad
 En låt du är beroende av? - the monster av eminem och rihanna! 
Har du insett vilka dina äkta vänner är? - Japp :)
 Var har du växt upp? - I en råtthåla utanför örebro.. 
 Vad hatar du? - Jobbiga personer..
Hur lång är du? - 154 -_-
 Favorit bok? - Läser typ aldrig :P Det är tråkigt och jag har aldrig hittat en riktigt bra bok
 Vilken serie skulle du velat delta i? - eh vet inte
 Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - harry potter
 Vill du göra en tatuering eller piercing?- Ah kanske :)
 Har du instagram? - japp!  lydia_lindroth
 Ångrar du någonting? - Ja
 Vem träffade du senast? - Min hund xD
Vilken färg är dominerande i din gaderob? - blått och rosa
 Vilken är din favorithögtid? - Jul!
Ett roligt minne? - Har många!
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Pappa till både settet och utseendet
 Har du någon gång varit på sjukhus? - ja!
 Vilka länder har du varit i? - Sverige, Danmark och England
Vilken är din favoritaffär?- Gina tricot och H&M
 Vad är det bästa som hänt dig? - När vi köpte våran hund <3 span="" style="text-decoration: line-through;" data-mce-style="text-decoration: line-through;">jag är en hundnörd bara så att allla vet!
 Vad vill du bli när du blir vuxen? - Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning!
 Hur mycket tid lägger du ner på skolan!: -   Ganska mycket
 Vem pratade du senast med i telefon? - Pappa
 Har du någon fobi? - Vargar och ormar!
 Vad gör du just nu? Skriver detta inlägg :P