Dansuppvisning: check!

Yeah! nu är dansuppvisningen klaaar! Det  gick suuuper! så jävla kul vi hade :) träffade nya vänner osv.Nej :( nu är allt slut! As långt kvar till hösten ... de är då de börjar! Åååh!!Har bestämt att jag ska börja på jazz och street! ;) <3 Hehe jag har inte bloggat på länge! Har haft fullt upp och så... Men nu går de bra! Igår spran alla lunken .. förutom jag :( fick åka till sjukhuset ... för att en kompis krama mig så hårt att jag fick inflammation på min bröstkorg :P skulle kolla vad de va!Efter det mötte jag Isabelle, Adam, Linnea och Isolde vid skotten. köpte franks och marabou ;)Sen droog vii till miiig och kollade på film.Idag vet jag inte va jag ska göra :/ kanske ringer någon kompis :) Och imorrn ska vi shoppa lite :DMen nu ska man gå ner och äta lite lunch :PCya!  Bilder från dansen!