Goder morgon

Idag har jag ganska mycket att göra, packa (har knappt börjat), handla och lämna brorsan i Gävle. eller okej, det var inte så himla mycket men det tar flera timmar för mig att packa för att jag vet aldrig vad jag ska ha med mig eller vad jag ska börja att lägga ner? Så jag tycker att det är skit jobbigt att packa, haha   Ska även ta med mig mamma till Valbo eller Sandviken så vi får handla lite tills resan i morgon, vi åker ju ganska tidigt hemifrån, typ 6? Och jag har jätte svårt att äta frukost på morgonen, så då ska jag ha med mig frukost istället!  Känner att det kommer bli mycket sittandes i morgon, först 2 timmar till Arlanda, 2 timmar till Ungern, och  sen 4,5 timme till Marghita.. Men det är värt det!  Och tanken på att alla andra är uppe och praoar just nu, gör mig glad för själv sitter jag ju hemma och vaknade nyss? haha