förlåt

Hej!   Nu har jag haft Dålig uppdatering!iallafall, I fredas var det sista dagen innan SPORT LOV! I lördags så åkte jag till min bästis malin vid 11, för hon skulle ha födelsedags fest! och jag sov där! I söndags så var jag bara hemma o tod det lungt och pappa hadde köpt Wiiu och det är jätte kul att spela på haha :) Igår (Måndag) Så hämtade min kusin mej sen åkte  vi till köping till min moster, efter vi hemtat min moster så åkte vi till stallet (i köping då) och jag red en häst som heter Tökk min moster red Dropa och min kusin red Aegir, Och det bästa som finns är att galoppera i skogen i djup snö (det är islands hästar)! Moster Camilla och kusin Sandra tack för en underbar dag! efter det åkte jag hem och klämde tån i dörren när jag skulle duscha o det gjorde skit ont! Idag så har jag inte gjort så mycket jag vaknade vid 10! Jag spelade lite Wiiu och sen åt jag en macka och o'boy! Och nu ska jag gå och spela WiiU med min bror! :DHa en bra dag !