en liten lista en fredag spännande

  Fyra frågor om förhållanden.Är du singel ? very wanna?Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? vetifan alltså. isf är det ett mirakel Hur många har du varit kär i? vet inte om jag varit kär. kärlek för mig är så himla starktÄr du kär just nu? vet inte tråkiga svar haha Tio frågor om dig själv.Namn? sandra thell helloNär fyller du år? 116 marsNågra piercingar? fyra hål i öronen, men har aldrig örhängen. känner mig förtryckt med det Vad har du på dig just nu? svintajta byxor, vit tisha, kashmir tröja och en päls sjal typ. tiepVad tycker du mest om hos dig själv? Att vara den som säger så jävla konstiga saker, det är rätt kul för folk reagerar så jävla kul ibland. sen gillar jag att jag har lockigt hår och jag gillar mina ben också.Vad är du bra på? Jag tror jag är bra på att få folk att le, jag vet inte föresten?? (komentera) men jag hoppas det, känns så. Sen tycker jag själv att jag är bra på att sminka mig och peppa folkVem älskar du mest på denna jorden? guud går ju inte att svara på. mina kloka föräldrar mina söta underbara kusiner och mina härliga vännerSover du hellre själv än tillsammans med någon? jag sover typ alltid ensam så jag är ju van vid det. tar mycket plats.  3 frågor om dina vänner.Vem vet allt om dig? Jag är väldligt öppen som person. Har lätt att öppna mig och snacka om saker tror jag. Jag litar väldigt lätt på folk. Men såklart mina vänner. Dem vet varenda hörn av mig. Och det är dem jag vänder mig direkt till för råd, om det så är vad jag ska ha för kläder på mig till vad jag ska svara kille. Vem är den roligaste av dina vänner? Kanske är tråkigt att jag bara säger "mina vänner" hela tiden men tycker alla är så himla sköna. Alla har sin del liksom. Vi kompletterar varandra. tycker verkligen det. Vem är snyggast av dina vänner? Hänger bara med snygga. Vi är lätt de snyggaste tjejerna i båstad. inget krydd. ba kolla på oss. därför det inte är någon snö i sverige 10 frågor om idag.Vad har du gjort idag? PLugg, ridit, haft tråkigt, chillat. Vad ska du göra nu? kissaHar du gjort något dåligt idag? kört för fort Vad har du ätit idag? apröv   Har du duschat idag? yesÄr du trött nu? NejheeejdåVad händer idag? INTE ETT PISS Annat.Hur mår du just nu? Jättebra, förutom kissigÄr du hungrig nu? nä men är nog sugen på något Vad är klockan nu just nu? 22.07Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? devote, fejjan, youtube Musik.Lyssnar du på musik just nu? aa gorillaz yo Vilket är ditt favoritband/artist?- bon iver, eminem ligger på toppen, sen gillar jag håkan hellström, ken ring gavin degraw snook avicii ed sheeran kanye west kid cudi. India aire ALLÄTARE BREVad gillar du för musik? allt. vad som. bara det är bra. gillar svenskt mycket, gillar lite mer R&B/soul med sweet gung och även rap  Kärlek.Är du kär just nu? har jag redan svarat på tror jagHar du kysst någon idag? min polleNär kysste du någon senast? nyårÄr du romantisk? inte inte det haah. är ganska fjollig. inte medvetet iallafall.Vill du vara singel eller ha ett förhållande? singel, Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha näVem sov du senast bredvid? wow don't rememberHur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vetifan vågar ej frågaHur ska din tjejen/killen vara? attraktiv för mig, mycket humor, sprallig och gärna lite larvig, behandla mig som en gudinna.