UPDATE!

Hej på er!Gud jag skäms över min dåliga uppdatering senaste veckan men det har varit så himla mycket hela tiden och på det har jag blivit så förkyld.. Så dålig tajming!! Hur som helst, såg nu att jag hade lite mobilbilder från förra veckan så jag tänker att jag slänger upp dom så ner ni lite vad jag hunnit med iallafall :-) I tisdags var jag en sväng på stan med Mamma och Pappa. Vi åt lunch på reload och sen kikade vi lite i affärer.. Jag var på jakt efter ett nytt påslakanset men hittade inget fint. Hittade dock dom här söta tofflorna inne på Afound, perfekta semester tofflan för bara 199:- (ord pris 600) Onsdagen började med en supertrevlig frukost med Rebecka och Tove på Nytorget 6! Så trevligt att catcha upp <3 Resten av onsdagen hade jag och Mamma årets städmaraton här hemma hos mig.. Vi rensade verkligen allt man kunde rensa, först i min lägenhet och sen uppe på vinden. Haha så kul att man hittar så mycket gammalt när man rensar sådär, här ovan är min första handväska.. Var så stolt över den, hade strykt på dom där Bratz märkena och favoriten var ju Yasmin haha! :-) Vi höll på från 11-17 och sen fortsatte jag ytliggare några timmar och vid 8 var jag HELT slut. Men så värt det och jag är så glad att Mamma orkade hjälpa mig <3 Efter att ha städat sådär länge var jag helt slut så fick bara bli en snabb carbonara till middag. Första sommaren jag bodde här var det typ de enda jag lagade så måste säga att jag blivit väldigt duktig på det om man får vara sån ;-)  På torsdagen vaknade jag upp helt förstörd och så förkyld. Hade feber hela natten och sen skulle jag upp 8.30 för ett event.. Så det var bara att ta alvedon och nässpray och kriga sig upp. Men superglad att jag tog mig upp, Lojsan höll ett supermysigt event på ''The Lobby'' tillsammans med NA-KD.. Vi fick äta en supergod frukost och sen fick vi plocka med oss en korg med valfria kläder från NA-KD. Sån lyx!! Efter eventet gick jag hem och vilade upp mig några timmar innan jag började packa ihop en liten väska inför helgen. Så svårt att packa när vädret är som det är. Men gummistövlar, regnjacka och varma tröjor kändes givet! Sen började den långa resan mot Brottö, lyckades tajma in när ca aaaaalla skulle lämna Stockholm så var helt sjuka köer först. Men efter 3 timmar kom vi äntligen fram och då kastade vi bara in väskorna och tog båten till en mysig sjökrog i närheten där vi åt middag hela gänget. Har såklart massa bilder att visa från helgen med det får ett eget inlägg! Nu är jag så trött och känner hur febern är påväg tillbaka så ska bädda ner mig nu och så får vi hoppas att jag är piggare imorgon. Kram på er! <3