Efterlysning: Bokrecensionsbloggare!

Tjenaaaaaa!  För de som inte vet: jag går sista året på gymnasiet och mitt projektarbete är att skriva en bok. Det är en dystopi, utspelad i framtiden, och med en övernaturlig twist. Min målgrupp är unga vuxna (ca 13-25 år).    Jag behöver lite hjälp från er bokbloggare!  Målet med projektet är att inspirera och att skriva en bok som innehåller sånt som unga läsare brukar vilja ha i böcker (enligt många recensioner jag läst). Saker som kärlek, action och äventyr, men även vanliga problem och karaktärer som man kan relatera till. För att veta om jag nått mitt mål eller inte så måste jag ju få veta era åsikter.    Så jag ville nu se vilka av er som känner att ni skulle vilja läsa och recensera min bok?  Jag frågar såhär tidigt för att kunna försäkra mina projektlärare om att jag har en publik som väntar och att jag har någon slags plan. Jag kommer alltså att visa några av era bloggar för dem så de vet att jag har något på gång och att jag inte bara sitter och slackar ungefär. Sånt här är mycket viktigt för mitt betyg.    - Boken kommer att finnas tillgänglig, gratis, på min hemsida som jag håller på att bygga upp (länk kommer när den är klar).  - Boken kommer inte bli mer än ca 130 sidor så den blir avsevärt mycket kortare än de flesta böcker. Det är på grund av tidsbrist, tyvärr.  - Den planeras bli klar i början av April och jag kommer att behöva åtminstone några recensioner till min presentation (som ska hållas inför hela skolan och mina lärare!!!!!) i slutet av April. Så recensionstiden blir bara ca 2-3 veckor. Så det är kanske tur att boken inte är så lång.  - I min presentation kommer jag att läsa några utvalda citat (både possitiv och negativ kritik) från de recensioner boken fått och såklart säga vem som skrivit recesensionen i fråga.  - Alla bokbloggare som skrivit recensioner kommer att bli länkade på den nya hemsidan och här på bloggen också givetvis.  - Har du ingen blogg så får du mer än gärna maila mig din recension. Och på min hemsida kommer det troligen att finnas något slags kommentarsfält eller en gästbok där man kan skriva sina åsikter.    Kort och gott: vill du recensera min bok? Ju fler desto bättre :)  Tack på förhand! Kram!