Avslutar på topp

Vid shoppingcentret MBK På Khao San Road  Gårdagens drinkar Morgonens brunch Vår kväll på CUR champagnebar  Hej på er! Tänkte uppdatera er om de senaste dagarna innan jag är hemma igen. Igår spenderade vi dagen på shoppingcentrumet MBK, det är känt för billig shopping och Thailands kopievaruhus. Det är mycket skit och krimskrams men vi alla tre lyckades hitta en del faktiskt! Det var i alla fall ett rolig ställe att besöka och det är lätt att fördriva några timmar här. På kvällen åkte vi istället till Khao San Road, som är backpackersarna i Bangkok. Här åt vi middag från vagnarna på gatan och kollade läget lite grann innan vi satte oss på en mysig var och drack varsin passionsfruktsdrink. Idag började vi dagen med en så god brunch/ frukost! Ronja hade spanat in stället ”snooze” så vi tog en uber dit och började dagen med smoothies, pannkakor och crossaints. Det var verkligen supergott och vi var såå mätta när vi gick därifrån. Vi fortsatte dagen med en massage, jag hade en jättegullig kvinna men som lyckades upptäcka alla mina knutar och ställen jag var stel på, så även om det var skönt gjorde det fruktansvärt ont ibland. Dock var sjukt duktiga och det kändes ju verkligen bättre efteråt men det var kanske inte så avslappnande. Nu på kvällen åt i en god middag på en restaurang i centralworld och sen var vi upp och tog varsin drink på CUR champagnebar. Utsikten var helt galen! Det stod att det var 59 våningar och att man var 200 meter över havet, så rätt högt upp alltså... men det är klart man ska avsluta på topp, hehe 😉Imorgon ringer klockan 05.15 och 09.35 sitter vi på flyget mot Sverige igen. Kan inte förstå att dessa två och en halv månad av äventyr har kommit till sitt slut. Så nästa gång vi hörs är det förmodligen från Sverige, puss o kram