A big chunk of sweden.

I onsdags kväll kom Mamma, Gunnar, Anton, Mormor och Gustav och hälsade på.  De stannade tills i söndags då de tog ett tidigt tåg till gatwick för att vänta en evighet på ett försenat flyg. Torsdag: var jag ledig så vi åkte till London och självklart besökte vi min favorit del, Camden. Åt en massa mat och gick på marknad. Efter det tog vi en guidad buss tur av london och såg allt det där man ska se. Fredag: Jobbade jag så de timmarna jag alltid är ledig mellan 10-15.00 begav vi oss till Guildoford och tittade runt. Senare på kvällen åt vi middag med min hostfamily på en italiensk resturang i Farnham och sedan gick jag, Anton och Gustav till Slug and lethers och träffade några av mina Aupair vänner. Lördag: efter att ha gått på Imperial war museum och Naturhistoriska museet på förmiddagen träffade vi min mammas kusin som bor i london och fikade med henne. Efter det gick vi runt på oxfordstreet tills kl 19 då vi träffade Gustavs föräldrar och åt middag på en pub. Söndag: tåg kl 8.30.  Jag älskar att vara här men när folk åker så är det otroligt svårt att inte vilja packa sin egen väska och följa med. Det går över, känns så i typ en två dagar men de dagarna är riktigt deprimerande. Och när det känns så är det viktigt att göra något med någon. Så man inte deppar ihop totalt. På söndagen när alla åkt hem hadde jag och några andra auparer Picknik och sedan gick vi på Bio. The intern. Super rolig film, Slutet kändes väl så där, Men rekomenderar den defenetivft.