Förklaring till er!

God efter middag på er! Som ni har märkt har jag inte alls uppdaterat så himla mycket förutom mina förinställa inlägg ifrån julkalender. Vad är anledningen till det? Jo förra måndagen fick jag ett samtal från min chef om att en i personalen var sjuk så dem behövde vikarie. Så självklart ställde jag upp för att komma ut i arbetslivet igen efter typ 1 månad hemma. Så från måndag - fredag så arbetade jag kvällspass på jobbet det vill säga från klockan 16.00 - 21.00, men eftersom det var lugnt så slutade jag alltid runt 20.00 tiden. så var hemma runt 21.00 tiden varje dag och var sjukt trött. Så tog det bara lugnt på kvällarna och somnade tidigt. Sedan i lördags så åkte jag på en weekend till köpenhamn med min mamma, syster och moster. Vi åkte runt 7.30 tiden hemifrån till landvetter och var hemma igen igår klockan 19.00 tiden. Kommer inte gå in på detalj va vi gjorde för det får ni se i onsdagens vlogg och även nästa onsdagens vlogg på min YouTube kanal. Men vi gick bland annat i stan och på tivoli. Så förra veckan var jag ute 7/7 dagar vilket va en skillnad ifrån tidigare då jag endast har gått ut 1/7 dagar i veckan! Så idag blev det bara att ta det lugnt hemma. Imorgon däremot så ska jag ut till affären och köpa lite saker jag behöver till en kommande video. Sen ska jag även ut på onsdag och jobba ett kvällspass för all fast personal ska ut och käka julbord. Men bloggar mer imorgon!