ÅRSRESUMÉ DEL 2

JUNI Juni månad började med bröllop i Ulricehamn. Gick många promenader i solen! Vi solade och badade på våra lediga dagar. Åt middagar ute Hängde mycket på uteserveringar Hade styrelsemiddag i Stockholm med jobbet. Som jag saknar dom <3 Vi firade ett år som par.  Vi åt glass. VI firade midsommar Badade Festade Och åt ännu mer mat ute. Fan inte konstigt att pengarna försvinner. JULI Juli kom och jag tränade. VI skulle på 30-års fest hos min bror. Det var 80-tals tema. Jag gick inte all in direkt. Vi grillade hos Louise och Fredrik! Jag var sjuk. VI gick kvällspromenader i värmen. Familjen var på besök och vi åkte till Kolmården. Jag åkte ner till Jönköping för att spendera tid med Mathilda VI promenerade i Dumme Mosse. Jag fyllde år och fick detta mysiga paketet på posten <3 Det var en hel helg med firande! VI åt bland annat på mexikansk restaurang.  Hängde i parken innan Hugo parkfestival. Jag fick en jättefin cykel av Hannes föräldrar i present. Tyvärr är den numera stulen.... Han gjorde mitt liv till det bästa som vanligt. Vi badade ute när det var 30 grader. AUGUSTI Semestern närmade sig...  Vi mös hemma medan det regnade ute. Nej inte riktigt. Tror faktiskt vi var bakis här så vädret hade inte spelat någon roll. Jag tränade! Haha sämsta matbilden som någonsin tagits. Vi åt iallafall ute. Gjorde det fint hemma med nytt soffbord.  ..och ny tv!  Semestern kom och vi drack öl på uteservering. Spelade minigolf! Jag vann. En dag åkte vi ut med båten och fiskade! Jag träffade Louise för lunch på Mocca Deli. Det blev nya favvostället. Gjorde mysfrukostar hemma Tog selfies Var på RixFm festival I mitten på Augusti åkte vi äntligen till Mallis! Vi njöt av en vecka med fint väder, grymt hotell, god mat, öl, drinkar och mysiga kvällar.  När semestern var slut så var det dags att börja jobba igen. Dock hade jag bara någon vecka kvar eftersom jag hade fått nytt jobb i Norrköping igen. Emelie kom på besök. VI drack GT och vin en hel helg. Tog vara på tiden på uteserveringarna innan dom stängde igen. Hade en sån rolig helg. Mindre kul på måndagen sen när man skulle upp och jobba, dessutom på nytt jobb. SEPTEMBER September kom och vi hade kräftskiva hos Louise och Fredrik. Hade sån tur med vädret och vi njöt av sensommaren.  Blev dock mörkare ute så jag började tända alla ljus inne och fick lite höstkänsla ändå. I mitten på september åkte jag och Louise till Gdansk!  Vi drack drinkar och åt god mat under en helg! Shoppade också! Hade en supermysig helg! Vi åt även middagar ute hemma i Norrköping. Här på Lamp hotel. Gjorde det höstmysigt hemma Shoppade! Vet att jag inte visste om denna jackan var skitsnygg eller väldigt ful när jag köpte den. Nu älskar jag den och det gjorde tydligen alla andra också eftersom varannan människa har den.. Mer luncher på Mocca Deli Idol började och vi mös hemma. Vi skrev också kontrakt på en ny lägenhet som vi flyttar till i Mars. Jag började kolla på nya möbler!  OKTOBER Inledde oktober med shopping. Detta var en riktig mysmånad. Tacos och rödvin hemma. Svårslaget Blev halvt beroende av Kesobröd. Redo för jobb en morgon. Hur långt var inte mitt hår här då.. Sparar ut för fullt nu. Gick på höstpromenader. VI var hemma i Nässjö och hälsade på och mamma bjöd på tacos. En magisk morgon påväg till jobbet. En annan höstig promenad i stan. Jag köpte nya träningskläder!  Vi åt brunch på Lingonfabriken Skaffade glasögon.. dock inte dessa. Jag och Louise var på AW! NOVEMBER Vi började november med att skaffa en ny pärla!  Vi firade att Hannes fick nytt jobb med middag ute! Levde i den tråkiga vardagen. Men festade också!  Tog selfies.  Jag färgade håret mörkare. Vet inte om jag ångrar det eller ej. VI beställde hem libanesiskt. SÅ gott. Jag jobbade en söndag i Örebro. Första advent kom och vi julpyntade och var på julmarknad i Söderköping. Träning hanns det med!  och även shopping och partaj.Ja detta var mitt 2019. Jag tror man kan sammanfatta det med att jag har ätit förbannat mycket mat haha.Det har vart ett bra år som inleddes med flytt och jag har startat ett helt nytt liv med personen jag vill leva resten av mitt liv med. Jag har bytt jobb flera gånger, lärt känna så många nya människor och framförallt vuxit som människa själv. Jag är nöjd med mitt år och jag säger som alltid. Jag hoppas att 2020 är minst lika bra och jag är spänd på vad det har att erbjuda. Vi får se vad man sitter och skriver här om ett år. Jag har iallafall insett att ett år är kort tid, men oj vad det kan hända mycket.Tack alla som gjort mitt 2019 till det bättre. Gott nytt år <3