MÅNDAG V.30

Så trött som jag var imorse har jag nog aldrig vart innan. Inte ens frisk luft och en promenad till tåget hjälpte.. Däckade totalt på tåget och sov hela vägen till Flemmingsberg där jag måste byta till pendeln. Var inte piggare när jag vaknade upp där direkt.. När jag väl kom fram till jobbet så fyllde jag en stor kopp med kaffe och det hjälpte kanske ytterst lite. Det är väldigt lugnt här idag så jag vet inte hur jag ska hålla mig vaken. Absolut inte sätta sig ner kanske är tricket. Jag står ju alltid upp och jobbar som tur är. Helgen har vart bra! I fredags var vi ute hos Johannes föräldrar och åt tacos och umgicks lite. När vi kom hem så gick vi bort till Felix en stund och tanken var att vara hemma tidigt, men vi hängde på till Trädgårn och jag vidare ut sen, inte Johannes dock för han skulle upp och jobba på lördagen. Jag ångrade mig dock dagen efter att jag ens gick ut, jag var inte bakis men så onödiga pengar, för så värt var det absolut inte.. På lördagen gick jag iallafall upp skapligt och tog en dusch, åt frukost och gjorde mig iordning för att ta bussen mot Jönköping. Jag var framme hos Mathilda efter två någon gång. Vi cyklade ner till Coop och köpte lite saker till kvällen och sen åkte vi ut till Dumme Mosse och gick, mysigt! På kvällen var vi hemma hos henne bara, drack lite vin och umgicks. Igår var det riktigt söndagsväder. Vi vaknade ganska tidigt eftersom Mathilda är väldigt morgonpigg. Det är absolut inte jag och jag är glad att jag lever med en person som är precis lika morgontrött som jag, värre tillochmed. Hursomhelst så gjorde vi frukost, satte oss ute under tak och trotsade regnet. Där satt vi tills jag skulle ta bussen hem igen vid 11 tiden. Väl hemma igen så åkte vi och handlade mat inför veckan. jag är så förbannat trött på att göra matlådor.. ge mig semester! Till lunch gjorde jag egen tomatsoppa och vitlöksbröd, och sen blev det Desperate  Housewives resten av dagen/kvällen. Denna veckans planer ser ut såhär: Måndag: jobb och träning. Blir löpning ikvällTisdag: Jobb och gymmet.Onsdag: Jobb och kanske bara en promenad på kvällen.Torsdag: Jobb och gym! Fredag: Jobb, men slutar 12 så har bokat frisörtid när jag kommer hem. Kände att det var dags. På kvällen har vi bokat bord på en ny mexikansk restaurang, Louise och Fredrik ska också med så det ser jag fram emot! Lördag: Jag fyller 26, har dock inga planer på dagen mer än att sola typ, ska ju bli 31 grader. På kvällen ska vi nog till Hugo Park festival om inga andra planer kommer före. Så det blir inget speciellt utan en vanlig rolig lördag bara.Söndag: Förmodligen lite trötta, men jag ska vara ute i solen hela dagen.