Sista dagen i Italien

Igår var det exakt en vecka sen jag upplevde den här dagen. Det går aldrig att säga för ofta, men tiden verkligen springer iväg. Det känns som att jag tog de här bilderna i förrgår liksom.  I måndags förra veckan började vi morgonen med att vinka hejdå till Natalie och Roel som skulle flyga tidigare än oss. Sen åt vi en lätt frukost med vad som fanns kvar i köket, packade resväskorna och städade innan vi åkte till företaget som vi hyrt huset av för att checka ut och chilla vid poolen ett par timmar.  Det hann inte bli så många soltimmar på resan, så jag passade på att ligga i en solstol en stund. Tog ett dopp i poolen och luktade klor resten av dagen haha.  Vid lunchtid åkte vi till Sorrento och knatade in på första bästa restaurang och hamnade på en mysig liten oas till innergård. Lummigt, vackra möbler, knökfullt med citronträd och massvis med välbehövd skugga.  Sista dagen på semestern och jag firade med ett (inte så gott) glas Pinot Grigio och skaldjurpasta (som inte heller var så gott haha). Sen strosade vi snabbt runt i gränderna i jakt på saker med citroner på till mig. Jag är nämligen galen i citroner, det är ju så förbannat vackert. Hittade en ursnygg karaff.Sen gasade vi till biluthyrningen och lämnade tillbaka bilen innan vi pinnade vidare till Neapels flygplats för att flyga hem.