Resan till Bali

Planet gick kl 16 från Arlanda. Vi var där strax innan 2 och checkade in :) Jag brukar alltid på flyga på morgonen så det var ganska skönt att åka på eftermiddagen för då hade man tid att koll så allt är med är i lugn och ro. Väl på planet så var vi nästan helt själva. Väldigt skönt! Flygresan gick bra. Vi kollade lite film och jag somnade en stund, superskönt! Var väldigt turbulent ett tag men det gick bra ändå, har vart med om värre ;) vi kom till Doha vid 23 på kvällen lokal tid. Nästa plan skulle gå vid 2.45 så vi hade lite tid att döda. Började med ett besök på burger king för lite mat. Båda var hungriga så det passade bra. Vi gick runt lite på flygplatsen och köpte på oss lite dricka. Tog en smoothie och en kaffe innan vi begav oss till nästa plan. Detta plan var det maxat med folk på. Vi hamnade i mittengången vilket var sådär men som tur var så flyttade hon som satt bredvid Tobbe på sig så då fick vi ett extra säte för oss själva. Detta flyg skulle ta 9 h och jag sov säkert 6,7 av dom. Har nog aldrig sovit så mycket på ett flyg som då. Vi landade 17 lokal tid. Tog sin lilla tid att få bagaget, vi var sist från bandet -.- och men när vi kom där ifrån så gick det snabbt. Blev hämtade av en man på flygplatsen som körde oss till hotellet. Tog ca. 40 och dom kör lite hur dom vill hör. Finns linjer som markerat körfält men det struntar folk i :P Framme på hotellet checkade vi in och gick till vårt rum. Otroligt mysigt och fräscht rum. Bytte om snabbt till en klänning då det var ca. 25 grader ute. Tog oss sen till restaurangen och delade på en pizza innan vi gick tillbaka till rummet och la oss. Kändes helt okej när klockan ändå är 22.Får se hur länge vi sover inatt ;) Godnatt!