HELGEN I BILDER OCH LONDON

Hej gänget <3Hur mår ni? Ny vecka men det känns nästan som att jag hoppade över helgen då den var så intensiv men fantastisk. I fredags gick jag upp extra tidigt för att träna och koffein var väldigt välbehövligt! Älskar min Jersey Shore Store-tröja som jag köpte där 2013. Jag var världens största Jersey Shore-fan (ni vet väl serien?!) och ingen är nog gladare än mig att MTV har spelat in en ny säsong haha! Efter en snabb dusch hemma så åkte jag iväg till kyrkan som vi ska döpa lillan i nästa månad. Den var mycket mindre än vad jag mindes den så jag började bli osäker på om jag ens hade varit inne i den tidigare haha. Men fin iaf och församlingssalen där vi ska ha fikat efteråt gillade jag också. Skönt att allt känns bra :) Resten av dagen tog vi en familjepromand, jag fixade hemma och packade inför London. På kvällen firade jag in min semester med ett glas vin och ost innan middagen. Fredag liksom.  Kapellet vi ska gifta oss i <3 Vi gick och la oss tidigt då jag skulle upp mitt i natten och åka till Arlanda. 05.15 skulle jag sätta mig i bilen men då hittade jag inte min plånbok, vilket aldrig händer. Jag vet alltid vart mina saker är och förlägger inte nycklar och sånt. Efter att ha vänt ut och in på jackor, väskor och skötväska började jag bli för stressad, det var alldeles för tidigt för sådana problem, så jag väckte P. Stackarn förväntade sig en hejdå-puss men istället fick han nyvaken hjälp mig leta. När jag sa ”den kanske ligger i bilen” och inte hittade bilnycklarna ville jag bara sätta mig ner och gråta haha. P hittade båda två efter en stund och jag skyndade mig ner till bilen. Hade hjärtat i halsgropen halva vägen till Arlanda då det inte var morgonen jag hade hoppats på, men när jag parkerade bilen så kändes det lite bättre. Här var jag i extas istället, hade precis mött upp min Anna, allt hade gått bra med incheckningen och vi var någon timme ifrån att gå på vårt plan för en bästishelg i London. Jag var glad att få komma iväg på enbart vuxentid och att lillan och P skulle få spendera tid tillsammans. Planet blev totalt nästan två timmar sent då det tydligen snöade mycket på Heathrow och de hade problem med snöröjning sades det. Ironin i britternas definition av snöstorm när vi kom fram och såg några enstaka flingor haha. Efter incheckning begav vi oss ut på lunch och sedan shopping i några timmar. Vi var ju tvungna att ta igen förlorad tid som ni förstod ;) Fick den här bilden av P och fylldes av så mycket kärlek <3 Vårt första stopp var Victorias Secret där jag provade ut bh-storlekar. Anna gick loss på trosor och jag vet inte hur många timmar hon spenderades vid troshögarna haha.  Efter VS så spenderade vi två timmar på Primark och sen kände vi att det fick räcka för dagen.  En jakt på matbutik följde och när vi hittade kyld prosecco var lyckan total. Med raska steg gick vi tillbaka till hotellet och korkade upp. Där väntade en överraskning i form av chokladtårta från hotellet också, precis vad vi behövde efter dagen! Vi snyggade till oss och begav oss ut på jakt efter middag. Vi hamnade på en indisk restaurang som var bra och drinkarna var grymma! Efter middagen var vi helt slut i fötter, kropp och knopp så vi gick hem igen. Klockan var ändå runt 00.30 när vi kom hem så det var så jäkla skönt att krypa ner i sängen efter den väldigt långa dagen.Vi sov tills vi vaknade på söndagen då vi inte hade någon stress upp, affärerna öppnade först vid 11.30. Vi hittade ett grymt frukostställe ett stenkast från hotellet, men det får ett eget inlägg sen. Så väldigt mätta och belåtna gick vi den kosta sträckan upp till Oxford Street och spenderade 5 timmar till ut och in ur butiker.  Vid 17 så kom car servicen och hämtade oss och tog oss till Heathrow igen. En kort men väldigt bra resa och vi är så nöjda. Vi var hemma vid 02.30 inatt och då var det bums i säng igen.  Sista måltiden på Heathrow, kyckling och avokado, så gott! Fler bilder från resan kommer!Nu kör vi ny vecka :)Puss!