Tillbaka på Gili T

Idag tog vi båten tillbaka till Gili T och även här checkade vi in i en "bungalow" med det menas en egen byggnad/ litet hus med dusch och toalett. Igår när jag vaknade så hade jag ont i halsen och nu är det lite sämre då jag även är helt trött i kroppen. Men det har inte hindrat oss från att idag hyra cyklar och ta oss runt hela ön, vad gör man inte för att på semestern få uppleva så mycket som möjligt. Ja jag vilar mellan varven och dricker mycket vatten och lite då och så tar jag en värktablett. Med cyklarna tog vi oss till andra sidan av än där vi läste på stranden och jag fick en ny vän: "Idag har jag presenterat mig själv som Emma från Estland och blivit tillfrågad om att ta ett foto med en man från lokalbefolkningen. Ja sådant som händer här på Bali antar jag..😄"Vi har under resa i Australien sagt att vi kommer från Island för att slippa alla travel agents. Det är inte så många i Australien som vet var Island ligger så de blir stumma och slutar ställa frågor. Men här på Bali säger vi istället att vi är från Estland så att de inte tar föregivet att vi har en massa pengar. Under vår resa har vi fått frågan om vi är från: Sverige, Tyskland, Nederländerna, Kanada, USA, England, Danmark, Sydamerika och Australien säkert något mer land utöver det. För en stund sedan kom vi hem efter att ha ätit från vårt favorit stånd på nattmarknaden. Vi har ätit middag där varje dag som vi varit här på Gili T och vi har redan bestämt att vi ska äta där i morgon med. Den väldigt goda maten (som idag gick på 25kr) Ps ingen fotogenisk maträtt, men den satt fint i magen Ds. Med cyklarna tog vi oss till andra sidan och såg en mycket vacker solnedgång. Det fanns gungor ute i vattnet där alla köade för att ta fina bilder (även vi)