:-)

Morsning! Martin är och dyker så jag sitter vid frukosten och tittar ut över de dåliga vädret haha. Himlen är täckt av moln och det visar även att det ska åska, hoppas vi slipper den iallafall. I lördags tog vi mopeden för att utforska en annan sida av ön, där det skulle finnas en väldigt fin strand, freedom beach. Superfin och mysig men lite för lugn, tror det var exakt fem personer där och inte så stor heller. Men vi tog några kort sen vidare till ”våran” strand. Vi hittade till och med solstolar, vi gillar ju ej att ligga på sanden 🙃 Det blev lunchdags och sen bestämde vi oss för att lägga oss vid våran egen hotellpool. Gillar typ ändå att ligga där, solstolar, inge sand och pool rakt nedanför fötterna 😅 På kvällen gick vi till en restaurang vid vattnet, nu var det ju mörkt så det var väl kanske inget speciellt ändå haha, men det var mysigt. Maten var så äckligt stark så jag tog en banan och nutella pannkaka på hemvägen. Igår låg vi och solade halva dagen vid våran pool och halva vid ett annat hotells pool. Den ligger på ett tak och har megasköna fåtöljer! Middagen bestod av tacoooooos! Även den maten väldigt stark men det var ju fasiken gott alltså. Däremot inget smakar ju som hemmatacos men vi fick oss en försmak 😅 Resten av kvällen spenderades hemma i sängen, vi är så trötta på kvällarna så vi orkar knappt göra något och jag somnar mellan 21-22 varje kväll hehe...  Det syns inte hur stor den här hunden är men den var GIGANTISK Eftermiddagshäng vid stranden 😍 Stället på taket Jag har ju fått slut snus :) och det är 2 veckor kvar. Jag hittade detta ställe och var överlycklig också säger kassörskan ”finish” 😤😤😤 Våran egen pool Gårdagens löpintervaller kl 06 på morgonen, det är enda tiden det är behagligt att träna här Freedom beach Freedom beach