Dag 6 - Walls hill

Dagen idag har varit hyfsat lugn. Har dock lyckas komma försent till allt som vi skulle göra. Det började redan på morgonen då bussen var full så vi blev tvungna att gå till mötesplatsen. Morgonens aktivitet åkte vi till något som heter Walls hill vilket är en plats med ganska fin utsikt tyvärr hade vi inte vädret med oss vilket syns på bilderna jag tagit. Fick på kvällen veta av min värdmamma att det var den vanligaste platsen att ta självmord på, så det var väl inte så trevligt att få veta.  Vi fick stressa i oss vår lunch för vi var tvungna att gå till bussen och åka till skolan. Vi kom såklart försent till skolan men gjorde inte så mycket enligt mig. Vi fortsatte med våra grupparbeten som i påbörjade igår och så redovisade vi dem. När skolan väl var slut åkte jag och Linnea till stan för att se om vi kunde hitta något till discot vars tema var halloween. Vi gav upp då vi inte lyckades hitta något utan det enda som fick hänga med hem var godis...  När vi kom hem byta vi om och åt middag tillsammans med familjen. När vi sen skulle gå var vi sent på det så vi fick springa till bussen. Vi hade tur så bussen stannade och väntade på oss annars hade vi varit tvungna att gå. Det hjälpte inte så mycket för det visa sig att vi hade kollat fel på samlingstiden. Vi var nämligen framme vid åtta men tydligen skulle vi samlas redan vid halv åtta. Discot i sig var väl helt okej, kanske inte det roligaste jag har gjort. Vi trängde in oss mitt i gröten och stod och dansade vilket var betydligt roligare jämfört om man endast stod i kanten.  Som sagt har lyckas komma sent till alla samlingar idag hoppas på bättre lycka i framtiden.