Skit skrämmande med morgon åska och blixt ur eluttag

Ja, rubriken säger mkt. Vaknade vid nio tiden avv att det började åska och sedan spöregna. Det var inte så kul, hade egentligen tänkt mig en skön morgonsömn men nej det får bli till nästa natt. Så jag och Tessa (som var de ända vakna) drog ut datorn och TV:n ur väggen. Sedan till det mest skrämmande: Jag satt och åt motgonmål med Tessa och så plötsligt säger det bzzt i ett eluttag nästan 2m från mig och så kmr det en jävla blixt ur den!!??! Hur kul är det?! Efter det så säger jag bara att sitt inte nära ett eluttag när det åskar annars kanske du blir grillad!    Skall säkert 3ffa några kompisar och planera kvällen ,hoppas bara att det inte bir lika sjit väder som idag på morgonen:)Tack att ni orkade läsa detta långa inlägg! CHA CHA BITCHES!