Goddag;)

 Hej på er idag! :) Som ni kanske vet la jag ut en status på fb där de som gillade skulle jag beskriva här! :D That inlägg kommer nu!!   Vicky Martinsson En bästis jag har hängt med i typ sju år och jag hoppas vi kommer vara vänner länge till! Riktigt underbar tjej som är en riktigt bra vän som ger en sjukt roliga stunder!<33333 Jacquline Carlström Den seriöst knäppaste människa på vår jord! Hon är helt sjukt rolig och underbar<3 Skulle inte klara mig utan dig mitt miffo;****   Emilia Bohte En bästis jag också har varit med i sju år! Vet att jag alltid kan gå till henne om jag är ledsen. Vi skrattar sjukt mycket tillsammans och du är en riktigt underbar människa<3 Fyfan vad roligt vi har haft tillsammans<3   Katarina Berndsson En härlig människa som är duktig på att rida. Har utbildat sin egen treåring jättabra!! :DD   Wendela Persson En väldigt härlig människa som har UNDERBARA  hästar!!! Hoppas att det kommer gå bra med alla dina hästar och Damon!<3   Matilda Karlsson Andersson En snäll och söt tjej. Hon är rolig Känner knappt henne...   Alaa Alzubaidi Hon är söt och snäll men säger inte så mycket. Hon har ett sött skratt som man vill se oftare.   Diella Igirineza En helt UNDERBAR och söt tjej som jag älskar över hela mitt hjärta!! <33 Hon har ett underbart skratt och skrattar fan hela tiden!! Älskar dig!:***   Hassan Hamid En riktigt rolig och snäll kille i min klass. Du får en alltid att skratta!