Underbara dagar med Finaste

I måndags kom jacky till mig i och med stormen (hon skulle kommit i tisdes) Först var vi lite i stallet och mockade i och med att de skulle vara inne för stormen. Sen stack vi hem till mig och chillade lite innan vi började laga mat.. och strömmen gick... Pappa körde ner och äta pizza och jacky var i en djup deprisoin av att internet var borta:P Så smart som jag var så var min telefon inte laddad på sisådär ett dygn. Det trillade tre träd i vår trädgård, som tur var inte på något viktigt (om man inte räknar med telefonledningen.... Sen fick vi reda på att hästarna inte va inne så typ 18:00, när stormen var i full gång, körde vi ner till stallet och släppte in livrädda hästar. Det hade trillat ett träd i den hagen då.. :( Som tur var alla och min lilla Neta välbehållna men dock lite skakade. Resten av den kvällen var typ tråkig utan internet.:( Igår så stack vi till stallet och red och det gick super! :D Jag red Neta och jacky red Nora<3 Stömmen kom tillbaka så vi var ju lite lagom glada! :P Sen kollade vi på scary movie 4 och åt chips! Snart bär det av hem till Jacky och ett dygn med hennes fina pållsar<3       Bjuder på lite ego-pics;)