Sista dagen.. :(

Hej.. Snart åker jag o julia hem till Osby igen.. :( Kommer sakna allt här som ***!!   Innan så red vi star och Nelli! <3 Dom var så fina!  Nelli var lite stel och så men det gick bra! Star är helt fantastisk! Hans steg är helt underbart! <3   Fotade också så det kommer upp lite bilder också!     Sen åkte vi till en sjö med jättefint vatten! Men jätteäcklig botten! :( Men som tur var hade jag foppa! :) Och det heter inte foppla som jacky säger! :P Julia doppade sig först och sedan jacky medans jag fortfarande hade mitt hår torrt! :P Det var ju kallt! :( Men sedan började Julia skvätta mer mig som in i så jag var tvungen. Efter någon minut var det gött!   Upp och sola lite sen ner igen! :P Jag hoppade upp på Julias axlar och Jacky på jim's (hennes pappa) och så hade vi brottning! :) Men Jacky vann nästan hela tiden för att vi var mindre! :( Aja! Det var kul!   Upp och grilla hamburgare! :) Dom var jättegoda men stora! Antingen är det jag som äter sakta eller äter alla andra skitsnabbt! :P Sista doppet tog vi schampoo och balsam och tvättade håret! :) Det skummade mycket! :P   Tyvär åkte vi hem sedan och vi sov i bilen! Skittrötta! :P   Nu lyssnar vi såklart på musik och bloggar! :) Har redan plockat ihop mina saker (nästan). Sen klockan 20:20 går tåget.. :( Vill inte hem!!!!! :( Men jacky kanske kommer upp till oss om fjorton dagar! Så vi ses snart! :)           PS: Skulle vara kul om ni tipsade om min blogg! <3 Tack! DS