årsresumé pt. four

      umgicks med anne och åt en massa jordgubbar för det ska man på sommaren         fotade ännu mera.      åkte tåg från landet         sommarkvällsbarhäng med vänner             två dagar spenderade jag ute på säro hos malin vilket var otroligt mysigt       hemma blommade vinbärsbuskarna för fullt så jag lekte husmor och gjorde både muffins och egen sylt, receptet hittar ni HÄR                 så vart det Way Out West där jag jobbade som funktionär och därav fick gå på en massa bra konsterer och hänga med massa bra människor                 sen for det till alanya igen, så. jäkla. bra. resa.        så började jag trean och tröstköpte ett hårband = anledning till egobilder           så kom årets först höstmånad, tänk att det är fyra månader sedan!        gjorde en fotobok om sommarens alla bästa dagar       satte upp stringbokhyllan, nu fylld med betydligt mer böcker. älskar den          tog en väldans massa turer till östhjälpen       hade frilufsdag med skolan, vandring och paddling:frida: anne sväng sväng   anne: ok   frida: SVÄNG anne: jag svänger ju   frida: ANNE SVÄNG FÖR I HELVETE   du suger   anne: ....   frida: ....   anne: ....   frida: .....   anne: ....   frida: fy fan vad vi är grymma. bästa teamet!!         höst höst höst       köpte nytt obektiv som funkar till allt --> fotade massor       hade inga skor så köpte mig ett par. LOL        telefonbilder från en hundpassardag         var på bokmässan och såg en viss gardell!!!!!!!!!!!!! kunde inte hälsa pga för mycket folk men var glad ändå           söndagspromenerade och njöt av alla löv         loppisshoppade och fotade CV-bild till anne         så fyllde tuvis 3 år, så konstigt, det känns som om hon och rasmus funnits jämnt!     och det var augusti/september det