Clearlife beställning

Här ser ni vad jag köpte hem från Clearlife förra veckan! Min älskade mascara från lotus organics och ekologiska RAW chiafrön!   Mascaran har jag tidigare använt i snart exakt ett år, den är över 95% ekologisk och kan köpas här för 210 kr. Jag tycker det är ett mycket bra pris med tanke på att den håller så sjukt länge, är nästan helt ekologisk och dessutom är en av de bästa mascarorna jag nånsin använt. Anledningen till varför jag köpte en ny var mest för att den gamla nu till slut börjat torka och för att den nästan var just helt slut.  När jag ändå satt och klickade runt på Clearlife.se (älskar verkligen att kolla på alla olika grejer där, finns så himla mycket fina saker man vill köpa hem!) så bestämde jag mig även för att köpa hem lite chiafrön, eftersom det är något jag sett och hört så mycket om och velat köpa hem så himla länge men inte fått tummen ur att göra. Här kan du köpa chiafrönen. Chiafrön är ett helt otroligt häslofrö som jag tänkt berätta lite mer om i ett av mina nästkommande inlägg!   I allmänhet tycker jag att Clearlife är en bra sida att beställa ekologiska/raw/hälsomat/produkter från, dock är dem liiite snåla med frakten då man måste köpa för minst 800 kr för att få gratis frakt (har för mig att det var 500 kr tidigare?). Annars har jag bara varma rekommendationer att ge, speciellt då frakten går helt sinnessjukt fort! Beställde hem dessa produkter på söndagen förra veckan och på tisdagen fick jag ett sms om att de fanns att hämta på ica.