God Morgon!

God Morgon! Sovit gott?? det har iaf jag.Idag ska jag ha en sån där tråkdag som är riktigt träkig men ändå måste finnas för att man ska uppskatta andra dagar. Först ska jag träna i 3 timmar, jag pallar verkligen inte men vi har uppvisning näste vecka så det behövs( även för kroppen:P) sen ska jag in till stan och jobba eftersom jag inte hann med det igår ( jag har flextid som städare:P) sen ska jag hem och städa men förhoppnings vis hinner jag gå på stan lite därimellen. Jag hoppas på en lite roligare kväll. Nu måste jag packa ihop min grejer och klä på mej så jag kan kasta mej på cykeln och för en gång skull försöka hinna i tid. Jag är en sån person som har lite svårt att komma i tid iaf till minder viktiga grejer som skolan:P Jaja, en outfitbild får ni förhoppningsvis senare under dagen Pusspuss<3                                                                Vår...