Nyköp + Kavaj...

Idag har jag haft en riktig tråkdag men jag hann faktiskt med stan.Jag köpte:- Rouge i moucheformfrån maybeline - Täckstift från maybeline- Hårspray från björn axén- 3 nagellack; Mörligt mörkblått, Chockrosa och härligt rött. Fast jag ska lämna tillbaka de blåa och rosaför jag insåg att färgerna inte var så fina=/- Pads, tops och ansiktsvatten behövs ju alltid så det blev det ocksåJa det blev bara skönhets artiklar men det behövs ju också... dagens outfit var mest svart,vit och tråk så jag tror inte jag lägger upp ngn bild på den..Fast igår jag riktigt glad för jag hittade en gammal marinblå kavaj på vinden som har tillhört ngn av min bröder en gång itiden. Så fort jag ser en sådan blir jag påmind om blair i gg och man vill ju föröka ha en lika snygg. Så Jag tänkte fixa till den genom att:-byta ut silverknapparna till gudknappar- Ta bort axelvaddarna- Sy in den i sidan så den får en lite mer kvinnlig form:PHär kommer en bild, ser det lovande ut??Min icke färdiga:Blairs: