DAGENS OUTFITTA SOM HANAPEE SÄGER

Bara en massa myskläder för vi har haft brännbollsturnering idag. Vi vann matchen mot 7A men förlorade SÅKLART mot 9A eftersom att dom har typ 5 basebollspelare i klassen :O Dom vinner varje år men nu försvinner dom så nästa år är det vi som ska vinna!Och imorgon så smäller det! Jag får sommarlov! Dagen man har väntat på i nästan ett år är bara några timmar bort! Det ska bli så otroligt härligt att släppa skolan i 10 veckor och bara slappna av, eller jag ska ju jobba men det är ju inte alls samma sak.Åker iallafall till Östersund efter skolavslutningen och är där tills på söndag då vi åker hem och direkt på måndagen så bär det iväg till bönhamn! Då kommer jag inte komma hem förrens när vi börjar skolan igen =) Det känns bra. Jag trivs verkligen i Bönhamn i våra sjöbodar på sommaren och får aldrig nog, fast jag åker till gotland i en vecka också. Berättar mer sen =)Nu måste jag packa! PUSS