NU HAR JAG...

...SOMMARLOV!!!! :DDet känns underbart gott folk! UNDERBART :D Någe mer behöver jag inte säga.Och gissa vad jag mer har?! MOPPE!! Det kom som en riktig överaskning ska jag säga! Jag ska berätta lite. När jag fyllde 15 så önskade jag mig ett objektiv istället för en moppe men efter ett tag så blev jag ju såklart sugen på en moppe också. Jag sa till mamma att jag skulle önska mig en moppe när jag fyllde 16 år så att hon visste det. Jag vet inte om det jag sa betyde så mycket men man vet aldrig. Idag när vi skulle åka till Östersund så skulle vi till morfars förråd och mormor och morfar skulle med men jag frågade aldrig varför, tänkte inte så mycket på det. När vi kommer dit så ger morfar mig en nyckel och säger att det måste vara min nyckel eftersom att "dom hade hittat nyckeln i bilen" så det måste vara min. Jag säger ju flera gånger att det ÄR inte min nyckel, ja lovar! Och så drar morfar upp dörren där det står en superfin röd silvrig moppe!Det var en sån härlig känsla och jag blev så himla glad! Dom tyckte att jag förtjänade den eftersom att jag har varit så duktig i skolan och så. TACK SÅ HIMLA MYCKET ALLA NI! NI ÄR BÄST <3Så jag måste åka hem till sundsvall i sommar och fixa moppekörkort så jag kan börja köra så fort som möjlig =) Jag är såååå himla glad! :DHade en jättefin skolavslutning, eller den var inte så speciell men ändå. Det var ganska jobbigt att säga hejdå till våra lärare som måste sluta pågrund av nedskärningen av lärare och såklart var dom de bästa lärarna vi någonsin haft :( Skttråkigt. Och så var det jobbigt att säga hej då till mina kompisar och så för vissa av dom kommer jag inte träffa på 10 veckor men annars så var det härligt härligt. Bilder kommer senare, det lover jag. Kameran blixtrade hej vilt hela tiden så det kan jag ju inte resista att lägga ut här på bloggen, såklart!Är i Östersund över helgen och imorgon ska vi gå på stan och shoppa så det blir mysigt! PUSS OCH KRAM